height: 162 cm
2011: 67 kg
2012: 48 kg
2013 now: 59,3 kg
goal:
58 • 57 • 56 • 55 • 54 • 53 • 52 • 51 • 50

15.října (my own diet)

15. října 2012 v 20:07 | Lilly |  2. etapa
Začínám uvažovat o tom, že si přestanu psát kalorie...ale nevím, jestli to dokážu. Potřebuju mít tu kontrolu, protože jinak začínám mít pocit, že toho jím moc a mám tendenci ubírat...a když si spočítám kalorie, zjistím, že to zas tak moc není...Celkem mě to totiž stresuje si každý jídlo vážit, jestli toho tam nemám moc a tam málo atd...Tak nevím, no, uvidíme. Jinak ta zatracená váha se pořád nehne, jak dlouho ještě budu muset být trpělivá? Pohne se vůbec někdy?!

Snídaně: 40 g čokoládových kuliček + 150 ml mléka (224 kcal)
Svačina: hruška (92 kcal)
Oběd: arabský chléb + 50 g tuňáka + 35 g cottage, okurek, rajče (197 kcal)
Svačina: 2 plátky toastového chleba + 30 g cottage + plátek 20% eidamu (209 kcal)
Večeře: plátek moskevského chleba + 20 g šalotkové lučiny (144 kcal)

Celkem: 866 kcal
Pití: voda (celkem málo, tak litr a půl:( )
Pohyb: 45 min jóga a protahování
Spokojenost: * * * * / * * * * * (myslím, že dnes to celkem ujde...sice se mi zdá moc jídla, ale kalorie jsou v pohodě, tak proč se nenajíst:D)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Škorica | Web | 15. října 2012 v 20:33 | Reagovat

Ja by som ti dala jedničku! :-)
A vieš čo, podľa mňa to príde časom že prestaneš rátať, proste ťa to omrzí...

2 Em. | 15. října 2012 v 20:53 | Reagovat

máš to super! kaloricky perfektní a samá zdravá jídla a i tak se dost najíš! ideální :)
taky jsem měla období kdy mi z těch kalorií uplně hráblo a měla jsem toho dost, byly všude. tak jsem přestala všechno vážit a počítat trochu víc orientačně a časem jsem se to naučila odhadovat v podstatě přesně :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama