height: 162 cm
2011: 67 kg
2012: 48 kg
2013 now: 59,3 kg
goal:
58 • 57 • 56 • 55 • 54 • 53 • 52 • 51 • 50

Mé postřehy z knihy: 90-ti denní rozlišovací dieta

26. září 2012 v 9:41 | Lilly |  Diety
Do tohoto článku jsem se rozhodla vypsat ještě další drobnosti, které na internetu nejsou, ale v knize jsem je našla.

  • v bílkovinovém dnu volíme spíše maso netučné (ryby, drůbež), obecně se snažíme přijímat potraviny s co nejnižším množstvím tuku
  • káva je povolená, ale bez cukru (vhodné je např. Caro)
  • džusy se počítají jako jedno jídlo
  • alkohol je zakázaný
  • náš metabolismus pracuje ve 3 cyklech: čistící, přijímací a trávící
  • čistící cyklus začíná ve 4 hodiny ráno a končí ve 12 hodin dopoledne - v tomto čase není vhodné přijímat velká jídla, vhodné je ovoce a zelenina
  • přijímací cyklus začíná po 12. hodině polední do 8 do večera, v tomto čase přijímáme potravu (mezi jídly je nutno dodržovat dané pauzy)
  • trávicí cyklus trvá od 8 večer do 4 do rána - v tomto čase nejíme!
BÍLKOVINOVÝ DEN
  • maso (drůbeží musí být bez kůže), vhodné jsou i ryby, mořské plody i tofu
  • místo masa můžeme sníst 2 vejce, sýr nebo tvaroh
  • mléčné výrobky se řadí k bílkovinám a lze je sníst pouze tento den
  • k obědu si můžeme přidat ještě krajíc celozrnného chleba
  • nekombinovat maso s vejci, maso s mléčnými výrobky, vejce s mléčnými výrobky
  • na večeři musíme sníst stejné jídlo jako k obědu (pokud jsme měli k obědu maso, nějaké maso musíme mít i k večeři)
  • porce jídla na večeři musí být menší než k obědu, bez vývaru a bez chleba
ŠKROBOVÝ DEN
  • můžeme jíst luštěniny, rýži, brambory
  • zajídáme 1 krajícem celozrnného chleba
  • k večeři to stejné jako k obědu, v menším množství a bez chleba
UHLOHYDRÁTOVÝ DEN
  • těstoviny, pizza se zeleninou, slané koláče, palačinky (bez vajec a bez mléka), pohanka, ječmen, proso, ovesné vločky
  • k večeři povinně pásek hořké čokolády + kus sladkého pečiva nebo pizzy
VITAMINOVÝ DEN
  • v tento den konzumujeme pouze ovoce (čerstvé i sušené), sušeného max. 8 kusů na jedno jídlo, oříšky, semínka
  • nejzdravější je ovoce čerstvé a neloupané
  • dovolené jsou i kompoty, ovocné kaše, ovocné polévky a pečené ovoce
VODNÍ DEN
  • jednou za měsíc
  • není povoleno nic jiného než voda
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama