height: 162 cm
2011: 67 kg
2012: 48 kg
2013 now: 59,3 kg
goal:
58 • 57 • 56 • 55 • 54 • 53 • 52 • 51 • 50

Jak zpevnit tělo bez kapky potu

25. září 2012 v 7:35 | Lilly |  Tipy na hubnutí
Žena - 5
Zacvičit si můžete i bez toho, abyste se schvátila a propotila tričko!

Určitě to také znáte… Máte chvilku, takže byste si mohla zacvičit, ale plánujete pak ještě někam jít, něco zařídit, či nemáte sebou věci na převlečení? Nevadí, poradíme vám účinné cviky, u kterých zpevňujete a tvarujete, ale protože nejde o žádné kardio, nemusíte se obávat ani potu ani zadýchání.

Víc potu, neznamená lepší či rychlejší výsledky ve cvičení! Vyzkoušejte tyto cviky, ve volných chvílích - ráno, u televize, nebo mezi vařením. Sedmiminutová sestava protáhne a zpevní vaše tělo, zatímco zrelaxujete mysl.

Holubička

Tento cvik se vám bude výborně hodit jako příprava na zimní sezonu, protože tak získáte cit pro rovnováhu. Postavte se na jednu nohu, pokrčte v kolenou, druhou zanožte. Rozpažte ruce a předkloňte se. Vydržte aspoň 30 sekund.

Zapažujte

Stoupněte si vzpřímeně, narovnejte záda, ramena tlačte dozadu a dolu, zatáhněte bříško a zadeček a paže dejte mírně od těla. Tahem propnuté paže tlačte v jedné ose za tělo. S gumou thera band zapojíte více svalů, cvik má však účinek i bez gumy. Opakujte 30 krát.

Prkno

Prkno neboli most na loktech. Zapomeňte na sklapovačky, na břicho víc funguje zádrž. V pozici držte tělo rovně, nevystrkujte zadek nahoru. Můžete se pomalu pohybovat dopředu a dozadu.

Boční prkno

Existuje více variant. Opřete se o loket a držte tělo rovně. Nejlepší je cvičit před zrcadlem.

Cviky na břicho

Strom

Tato pozice je opět zaměřena na nohy a záda, zároveň však uklidňuje mysl a pomáhá při soustředění. Ze vzpřímeného stoje přeneste váhu na levou nohu. Pravou pokrčte tak, abyste se dotýkala chodidlem nad levým kolenem. Pravé pokrčené koleno je vytočené. Ruce spojte před hrudníkem jako při modlení s tím, že lokty jsou zvednuté a dlaně tlačíte proti sobě.

Úklony

Široce se rozkročte, vzpažte a ukloňte se do strany. Vaše tělo by mělo být dokonale v jedné rovině - zatáhněte bříško a zadeček, ramena tlačte k sobě. Vydržte v této pozici pět hlubokých nádechů a výdechů. Zpevníte zádové, mezi žeberní i šikmé břišní svaly

Pozn.: Tato cvičení mi hodně připomínají jógu, která mě hodně láká ji zkusit:)

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama